פרסום באינטרנט לטובת לידים חמים הפך להיות תחום מרכזי לצמיחת עסקים, קיימים מספר דרכים לפרסום באינטרנט וערוצי פרסום מסורתיים.
פרסום בתקשורת בטלוויזיה, רדיו ועיתונות המבוססת על חשיפה גדולה ופונה לקהל רחב במיוחד.
פרסום שלטי חוצות או מודעות מודפסות המגיעות לתא הדואר.
פרסום באינטרנט המבוסס על מספר ערוצים תוך שאיפה להביא לקוחות איכותיים לאתר האינטרנט.
האינטרנט הינו המדיה החזקה ביותר בעולם הפרסום , כמעט לכל בית יש גישה לאינטרנט הנגיש 24 שעות. בכל יום כמות התעבורה העוברת בצינורות האינטרנט שווה לכמות התכנים בכל תולדות הדפוס המסורתי.
פרסום באינטרנט מכיל בתוכו אפשרות להגיע לקהל יעד שהגדרנו מראש.
במהלך השנים האחרונות הפך השימוש באינטרנט למרבית הציבור לחלק מהותי בחיי היום יום, קשה לתאר היום משפחה ללא אינטרנט , מרגע החיבור לרשת אנו נחשפים לפרסום באינטרנט שמלווה אותנו כמעט בכל אתר.
בניגוד לתוכניות טלוויזיה אין מגבלות הנוגעות לאופן הצגת הפרסום, בעולם האינטרנט כל אתר יכול להתמקד ולתת דגש למה שחשוב בעיניו , אתרים רבים נוטים להגזים עם פרסומות וכתוצאה מכך מאבדים את הגולש אשר סבלנותו קטנה.
אנשי עסקים מפנים את רוב התקציב השנתי שלהם לכיוון פרסום באינטרנט, קל מאוד למדוד תוצאות בעולם האינטרנט, מרגע העלאת הקמפיין בעל האתר יכול תוך זמן קצר הפיק רווחים ולממן את ההוצאה של ה פרסום באינטרנט.
חברות המבינות את הפוטנציאל באינטרנט דואגות שמודעות טקסט כאלו או אחרת יזכו לחשיפה המרבית.
מה שמיוחד במדיה הזו שגם בעלי העסקים הקטנים יכולים לזכות בחשיפה טובה עם תקציב פרסום נמוך יחסי.
כל אותם חברות הפנימו את העוצמה של פרסום באינטרנט והחלו לפרסם את האתר באינדקסים עסקיים,אתרי קהילות, בלוגים וכמובן ב GOOGLE.
פרסום באינטרנט בסופו של דבר מטרתו העיקרית היא להוביל את הגולשים אל אתרך על מנת שיכירו את הפעילות שברצונך להציג.
פרסום במנועי חיפוש מצליח לתפוס את הלקוח החדש הפוטנציאלי הבא בעיתוי הכי חשוב בדיוק מתי שהוא מתחיל להתעניין בשירות או במוצר.
פרסום בגוגל עובד בשיטת פר קליק- תשלום לפי קליק, אין הגבלה על מילות המפתח ובעל האתר יכול לפתוח קמפיין בצורה עצמאית ולהגביל את התקציב היומי.
היתרונות של פרסומות טקסט בגוגל : פרסומות טקסט ניתן לפתוח קמפיין מהיר שישלים את החסר בקידום האורגני.בקידום אורגני ישנם מילים שקשה מאוד להגיע לדף הראשון.
ולסיום הדבר האמיתי הינו קידום אורגני, אבל זה במאמר הבא.